Forum Forum fanˇw Ajay Devgana :D

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

A macie tak czasem ze w swietle wasze zeby wydaja sie wam bi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum fanˇw Ajay Devgana :D Strona G│ˇwna -> Administratorzy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 690
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 14:36, 04 Kwi 2014    Temat postu: A macie tak czasem ze w swietle wasze zeby wydaja sie wam bi

Mam do┼Ť─ç d┼éugie w┼éosy, potrzebowa┼éabym dw├│ch rozjasniczay, dw├│ch farb, a przy okazji
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak my┼Ťlisz,czy mog─Ö go bra─ç bez konsultacji z doktorem??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo proszę o pomoc,mam w domu 2 małych dzici jedno ma 10 msc. [link widoczny dla zalogowanych] jaka ja glupia bylam jak pisalam po forach i chwalilam sie ze nie zaszlam stosujac przerywany.....
pozdro. bo nie chc─Ö ci─Ö ok┼éamywa─ç ale tak to ju┼╝ bywa ludzie zaj─Öci w┼éasnym ┼╝yciem w pogoni za wlasnym szcz─Ö┼Ťciem i pieni─ůdzem..p─Ödz─ů do przudo czasem w zapomnieniu i im szybciej si─Ö z tym pogodzimy tym lepiej. pozdrawiam To moje strony... Dziewczyny, nie przebijajcie u kosmetyczni. [link widoczny dla zalogowanych]
Tyle si─Ö naczyta┼éam o chi┼äskich \zi┼é├│kach\, ┼╝e mam do┼Ť─ç Spalanie Od zawsze marzy┼éam o Anglii. rowniey mam krecone i cyasem proste wloski JESTEM FRZYJERKA wiec wiadomo jak to jest ..... Moze i pupcie ma fajna ale nie mozna byc symbolem sexu z taka twarza (twarza dziecka) bo to pedofilia bo sie beda zara┼╝ac) Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poszukuję niani do półrocznego chłopca od listopada.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ceny s─ů naprawd─Ö niskie!! Cie wskazowki?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy ktos z was przeszywal ju┼╝ jeansy?? [link widoczny dla zalogowanych] ja wyrazi┼éam swoje zdanie, ale mo┼╝ecie sie z nim nie zgodzi─ç na razie jestem szcz─Ö┼Ťliwa, bo m├│j partner r├│wnie┼╝ sie u┼Ťmiecha si─Ö jak widzi, kiedy przegl─ůdam sie w lustrze i ogl─ůdam swoje nowe pi─Ökne piersi.
pozdrawiam i zdrowych dzidziusiow zycze!!! mo┼╝e co┼Ť z tego b─Ödzie ale cudownie dzisiaj- ciepe┼éko... Maju - w klinice p┼éacisz po porodzie przy wyj┼Ťciu do domu! jon bon jovi always [link widoczny dla zalogowanych]
Nie chce sie wymadrzac, ale mysle, ze panie, kt├│re tak to widza, powinny sie przyjrzec swojemu zwiazkowi i uczuciom. wr├│ce do domu do intensywnych zaj─Öc wtedy ta dawka te┼╝ bedzie inna Brzmi to BEZNADZIEJNIE i pretensjonalnie. Nie pamietam ju┼╝ sama. Ale z drugiej strony czy kto┼Ť o nazwisku G─ůsienica czy Kargul ma by─ç zmuszony do nazwania swojego dziecka Kasia czy Monika bo tak bedzie dobrze pasowa┼éo do nazwiska mimo ┼╝e ┼╝adne z popularnych imion mu sie nie podoba???? a jak bedzie troche lepiej to kup kamuflaz Ile godzin mozna spedzic przed lustrem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od kilku dni dr─Ötwieje mi lewa r─Öka( palec serdeczny i maly jak i czesc reki pod tymi palcami) My┼Ťla┼éem ┼╝e to przejdzie, ┼╝e nadwyr─Ö┼╝y┼éem za mocnymi treningami na si┼éowni, ale ca┼éy dzie┼ä czuje odr─Ötwienie mniejsze lub wieksze i nie chce ust─ůpi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz sp┼éacam d┼éugi, m─ů┼╝ pojecha┼é za granic─Ö na to zarobi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gosia Salon Smooky Czy nastepnym razem, jak bede ja gotowac, moge nie dodawac papryki?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czesc!!!! [link widoczny dla zalogowanych] operoana:
talia 63 cm - tak samo. CZasami jak sie wstrzykuje wiecej ml to cena ni┼╝sza [link widoczny dla zalogowanych] ozmiaru.html jestem instruktorka fitness, wiem troche o dietetyce, wiem ile trzeba w┼éozy─ç pracy by miec zgrabne cia┼éo, teraz jestm 8 mc po porodzie, wr├│ci┼éam do swojej wagi 54 kg juz p├│┼é roku temu a w ciazy przyby┼éo 30, nie mam zwiotcza┼éej sk├│ry, jedra , g┼éadka, ale teraz NIE CHCE MI SI─ś ─ćWICZY─ć, po ca┼éym dniu przy 2 dzieci padam na twarz a wyglada─ç lubi─Ö ┼éadnie, te 45 to naprawd─Ö dla mnie zbawieni. Widz─Ö, ┼╝e juz nie mo┼╝ecie si─Ö doczeka─ç i robicie testy. [link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny, o co chodzi z ta maslanka? Nastepnie to juz bylo tylko wysylane CV gdzie sie da i chodzenie na rozmowy. cos z serii.... Wiecie mo┼╝e o kogo chodzi? cc nie jest takie straszne cho─ç ma swoje plusy i minusy . kup sobie jakas bardzo delikatna oliwke dla dzieci i masuj blizne oliwka. Opiekowalam sie ju┼╝ dorywczo dziemi..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja znam historie nie zwiazana z porodem ale z ginem
[link widoczny dla zalogowanych]
Może to kwestia nastawienia i oczekiwań.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No a mozecie powiedziec jeszcze jaka firma jest dobra? [link widoczny dla zalogowanych] dzieczyny, ktore dzis zaczeły, macie ustalone ile chcecie glodowac?
[link widoczny dla zalogowanych] Jestem pewna ┼╝e kilka cm Ci ub─Ödzie Najwiekszym problemem jest zdobycie kontraktu z pracodawca w USA, z Polski jest to dosyc trudno zalatwic, ale chyba sa biura, ktore sie tym zajmuja (popytaj w biurach, ktore organizuja Work&Travel). hello wszystkim to swietne forum! tylko niewiem jak.. [link widoczny dla zalogowanych]
3.osiem ┼Ťci─Ögien zginaczy palc├│w II-IV Ten okres oczyszczania ,o ktorym pisalam prawidlowo powinien byc zrobiony zanim sie zacznie glodowke. Od 3 dni. Efekt byl jak dla mnie bardzo zadowalajacy poniewaz jeszcze nigdy nie mialam na glowie tak jasnychwlosow, wyszla zolc ale i tak bylam zadowolona Po zabiegu wlosy kruszyly sie, ciagnely jak nitka, koncowki sie kruszyly- siao nie wlosy. Dla mnie chirurg to by┼éa ostateczno┼Ť─ç, wi─Öc postanowi┼éam si─Ö wybra─ç do jeszcze jednej pani dermatolog, tym razem nie prywatnie. PS. sok z cytryny rozcie┼äczy─ç w wodzie i pola─ç w┼éoski po 2minutach sp┼éuka─ç, mo┼╝na my─ç szarym myd┼éem tez kolor schodzi albo szamponem rumiankowym i ostatnia rada to szampon przeciw┼éupie┼╝owy najlepiej nizoral albo head&shoulders.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum fanˇw Ajay Devgana :D Strona G│ˇwna -> Administratorzy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin